سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت، از وقوع دو تصادف همزمان صبحگاهی در تونل توحید به دلیل سرعت زیاد خبر داد.

جزئیات دو تصادف صبحگاهی در تونل توحید

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ مجید رنجبر در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۱۷ صبح امروز  وقوع دو  فقره تصادف همزمان در مسیر جنوب به شمال اتوبان نواب  به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: یک تصادف دو وسیله ای و  یک تصادف سه وسیله ای همزمان در داخل تونل توحید به وقوع پیوسته که هر دو خودرو غیر قابل حرکت می باشند. 

سرهنگ رنجبر  رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد: در تصادف اول که بین پراید و پژو رخ داد پژو به شدت آسیب دید و علت تصادف نیز عدم توجه به جلو از سوی خودروی پژو اعلام گردید.

وی گفت: در تصادف همزمان بعدی که چند متر پایین تر رخ داد سه وسیله با یکدیگر برخورد کردند که وانت پیکان و پراید را مجدد یکدستگاه پژو به علت سرعت زیاد چندین متر به جلو پرت می کند و خود پژو نیز دچار خسارت شدید می گردد.

 با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار دو سواری پژو  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب رازقی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل  رانندگان غیر مقصر گردید.

وی از رانندگان خواست در حین حرکت از عجله و شتاب بپرهیزند و در هنگام تردد در تونل ها به علت محدودیت ها از هرگونه سرعت و سبقت که موجب بر هم خوردن نظم عبور گردد جدا خودداری نموده تا شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید