مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی را تشریح کرد.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ضمن تشریح محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام‌کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۱ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، از ساعت ۲۰ همین روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزارو ۲۴۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۸ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۹ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۹ مهر ماه تا شنبه ۱۲ مهر ماه

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها هم چنین با اعلام محدودیت های ترفیکی پایان هفته نوشت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹ مهر ماه تا ساعت ۶ روز شنبه۱۲ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است

در محور کندوان نیز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۱ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه مورخ ۱۱مهر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) خبر می دهد.

هم چنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان کرمان خبر می دهد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید