دادستان سابق آمریکا از احتمال حبسِ ترامپ و دخترش به دلیل فرار مالیاتی پس از اتمام دوره ریاست جمهوری خبر داد.

احتمال زندانی شدنِ ترامپ و دخترش
به گزارش سلام نو به نقل از صراط، به دنبال گزارش روزنامه نیویرک‌تایمز آمریکا درباره فرار مالیاتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و نامزد انتخاباتی این کشور، «نیک آکرمن» دادستان سابق آمریکا از احتمال بالای حبس ترامپ و دخترش گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران آکرمن که در پرونده رسوایی «واترگیت» نیز نقش مهمی ایفا کرده است در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بی‌شک احتمال زندانی شدنِ رئیس جمهور آمریکا و دخترش پس از پایان دوره ریاست جمهوری و به دلیل فرار مالیاتی وجود دارد.»

او همچنین در این باره افزود: «دونالد و ایوانکا پس از ترک کاخ سفید به جرم کلاهبرداری و فرار مالیاتی حبس خواهند شد. در این مسئله تردیدی نیست.»

روز گذشته روزنامه نیویورک تایمز با استناد به اسناد مالیاتی اعلام کرد دونالد ترامپ که خود را یک میلیاردر موفق می‌داند در سال ۲۰۱۶ تنها ۷۵۰ دلار مالیات داده است!

نیویورک تایمز بر اساس اطلاعات موثق اعلام کرد ترامپ در سالی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده تنها ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است. او در ۱۰ سال از ۱۵ سال اخیر هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است، زیرا به ماموران مالیاتی اعلام کرده بیشتر از آنکه سود کند، در این مدت زیان دیده است.

البته رئیس جمهور آمریکا گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره فرار مالیاتی خود را به شدت تکذیب کرده و گفته است: «این خبرها جعلی است. پس از انتشار اظهارنامه مالیاتی من خواهید دید که این خبرها جعلی است. حقیقت این است که سازمان مالیاتی من را دوست ندارد!»

همچنین «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با بیان آنکه این گزارش امنیت ملی را زیر سوال می‌برد گفته است: اکنون پلوسی در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز گفته است: «ترامپ حدود ۴۰۰ میلیون دلار بدهی دارد. به چه کسی؟ کشورهای مختلف؟ چه اهرم فشاری آن‌ها دارند؟ خوب برای من این سوالی بزرگ درباره امنیت ملی را بوجود می‌آورد.»

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیقلی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    والا خوب قانونمند هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید