استاندار تهران گفت: ۴۵۰۰ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند.

افزایش روند مبتلایان کرونا در تهران ادامه دارد/  بستری شدن بیش از ۴ هزار بیمار

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مانور مشترک مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان تهران متأسفانه همچنان افزایشی است و بهبود این شرایط نیازمند همکاری و همراهی شهروندان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حذف ترددهای غیرضرور امکان‌پذیر است.

وی گفت: بنابر این محدودیت‌های جدید مرتبط با کرونا با توجه به تراکم جمعیت در تهران پیشنهاد شده است که در جلسه فردا در ستاد ملی کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران درباره جزئیات بسته پیشنهادی استانداری تهران به وزرای بهداشت و کشور برای اعمال محدودیت بیماری کرونا گفت: این پیشنهادها، فردا در کمیته (انتظامی و اجتماعی کرونا) مطرح می‌شود و بیشتر شامل این است که بتوانیم نحوه نظارت و و چگونگی اجرا را بررسی و اقدام و مجازات‌ها را اعمال کنیم.

وی ادامه داد: در واقع با تقویت نظارت‌ها هم برای خدمت‌دهنده و هم خدمت‌گیرنده از حفاظت فردی مثل ماسک برخوردار شوند.

استاندار تهران درباره اینکه دورکاری کارمندان ادارات نیز دوباره اعمال خواهد شد؟ گفت: دورکاری در تهران فقط برای کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند، فراهم است، همچنین دستگاه‌های که امکان دورکاری دارند یا افرادی که در معرض خطر هستند می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

وی افزود: بنابر این برای کارمندان استان تهران دورکاری مطرح نیست.

محسنی بندپی درباره لغو طرح ترافیک نیز گفت: با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا، طرح ترافیک را نمی‌توان لغو کرد، اگرچه سلامت جامعه برای ما اولویت اول و دوم و سوم است، اما باید در این مسائل تمام جوانب در نظر گرفته شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید