سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، از دستگیری دو برادر با ۸۴ فقر سرقت خبر داد و گفت: مبلغ سرقت ها ۳ میلیارد تومان برآورد شد.

سرقت های سریالی دو برادر با قهوه آلوده

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ متهم که با روش خوراندن مایعات حاوی مواد بیهوش کننده مرتکب سرقت های سریالی در استان های مختلف کشور شده بودند، خبر داد.

سردار "ابراهیم قربان زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت به روش خوراندن آبمیوه و قهوه آلوده به مواد بیهوش کننده، از شهروندان به فوریت های پلیسی ۱۱۰ و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع دستورات لازم برای بررسی پرونده صادر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: پلیس در تحقیقات اولیه دریافت ۲ متهم پرونده مسلط به زبان خارجی هستند و با روش های حیله گرانه افراد ساده لوح را فریب داده و پس از خوراندن آبمیوه و قهوه آلوده به مواد بیهوش کننده از آن ها سرقت می کنند.

سردار قربان زاده گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با بررسی سرنخ های موجود ۲ متهم پرونده را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی و با ردزنی های گسترده موفق شدند ۲ متهم را که برادر هستند سوار بر خودرو سواری در حالی که قصد سرقت از شهروند دیگری را داشتند، در مشهد دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بررسی های بعدی این پرونده نشان می داد این ۲ متهم از سوی پلیس استان اصفهان و خوزستان نیز تحت تعقیب هستند و با انجام تحقیقات تکمیلی متهمان، در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکاری قرار گرفتند که ناچار به بیان حقیقت شدند.

دستگیری ۲ برادر گرداننده سرقت های سریالی/شناسایی ۸۴ مالباخته


سردار قربان زاده تصریح کرد: تحقیقات از ۲ متهم که در استان های خراسان رضوی، اصفهان، اهواز، مازندران، تهران و قم نیز مرتکب سرقت های مشابه شده اند، ادامه دارد و از مخفیگاه این ۲ متهم ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، ۲ دستگاه لپ تاپ، ۳ عدد چمدان بزرگ مسافرتی و دیگر وسایل کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: تاکنون ۸۴ مالباخته در این پرونده که مبلغ سرقت های انجام شده در آن ۳ میلیارد تومان برآورد شده شناسایی و ۱۹ تن از شاکیان در مشهد برای پی گیری شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند.

سردار ابراهیم قربان زاده در پایان به شهروندان هشدار داد؛ به توصیه های مراقبتی پلیس در نحوه برخورد و اعتماد به افراد غریبه توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید