فال ابجد روزانه و شخصی متولدین دوازده ماه سال در تاریخ ۸ مهر ۱۳۹۹؛ جمع آوری شده است که در ادامه خواهید خواند.

فال ابجد در سه شنبه ۸ مهر

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : د  د  ب

تعبیر ابجد : احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. رسیدگی بیش‌ازحد به اعضای خانواده را کنار بگذارید و کمی به فکر خودتان باشید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج  ج  ج

تعبیر ابجد : یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ  ب  ج

تعبیر ابجد : امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما ولخرجی نکنید و این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. توقع‌های بی‌جایی از عشق‌زندگی‌تان نداشته باشید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : ج  ج  آ

تعبیر ابجد : به فکر سلامتی‌تان باشید و مقداری استراحت کنید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. هرگز به عشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک نکنید. انسان صادق و راست‌گویی هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از راست‌گویی و صداقت ضرر نکرده است. به فردی که به کمک شما نیاز دارد، پاسخ مثبت دهید.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج  ب  د

تعبیر ابجد : احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. امروز لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. تصمیم‌های احساسی را کنار بگذارید و برای تصمیم‌های مهم زندگی خود از عقل و منطق کمک بگیرید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب  آ  آ

تعبیر ابجد : اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما : د  د  ج

تعبیر ابجد : گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. بار مشکلات را تنهایی به دوش نکشید و نگرانی‌های خود را با اعضای خانواده درمیان بگذارید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : آ  ب  آ

تعبیر ابجد : پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی رسیده و به ایشان افتخار می‌کنید. جویای حال دوستان و اعضای خانواده باشید. همکاران در محل‌کار یا دوستان در منزل امروز به کمک‌تان می‌آیند و کارها را سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه انجام خواهید داد. پیشرفتی در کار انتظار شما را می‌کشد و با فرصت بسیار مهمی برای افزایش درآمد و شرایط کاری روبرو هستید. امروز وقت کم می‌آورید و فرصتی برای استراحت و تفریح نخواهید داشت. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : ب  ب  ج

تعبیر ابجد : غصه‌ها را کنار بگذارید و از زندگی لذت ببرید. کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. اجازه ندهید مشکلات خانوادگی ریشه‌دار شود. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. روز خوبی را برای تجارت و معامله‌های کاری آغاز کرده‌اید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود.

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما :  د  د  ج

تعبیر ابجد : فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی‌ به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. بیشتر از درآمدتان خرج نکنید و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. تغییر در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید. قرار است امروز در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : د  د  د

تعبیر ابجد : نیروی امید را دست‌کم نگیرید و افسردگی‌ها را کنار بگذارید. آینده مالی خود را با پس‌انداز و صرفه‌جویی تضمین نمایید. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. همسر یا یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما برای نامه‌های خاصی برای‌تان تدارک دیده تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب  آ  ب

تعبیر ابجد : امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما ولخرجی نکنید و این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. توقع‌های بی‌جایی از عشق‌زندگی‌تان نداشته باشید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد./ رکنا

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید