سید شاهین موسوی، بوکسور المپیکی کشورمان که یک پرسپولیس دو آتیشه است بیان کرد پرسپولیس پاختاکور را خواهد برد و به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود خواهد کرد.

موسوی: پرسپولیس پاختاکور را می‌برد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، سید شاهین موسوی در خصوص اتمام مرحله اول اردوی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: در خانه و به صورت انفرادی تمرین داشتم ولی شرایط اردو برای ملی‌پوشان خیلی مناسب و تاثیرگذار است. بعد از 6 ماه دوری از تمرین اردویی، سرانجام از 20 شهریور ماه تمرینات شروع شد. من و دانیال شه‌بخش دو هفته تمرین پر فشار داشتیم و تشخیص کادر فنی تیم ملی بود که یک هفته استراحت داشته باشیم. در مرحله بعدی اردو، قرار است حریف تمرینی هم به تمرینات اضافه شود و این موضوع باعث هیجان مضاعف در سالن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اردو جای مسابقات تدارکاتی را نمی‌گیرد، عنوان کرد: هر چقدر هم تمرین کنیم و همیشه در اردوی باشیم ولی مسابقه و اردوی مشترک با حریفان قدرتمندمان نداشته باشیم، نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد و باید یک جا، بازدهی تمرین را ببینیم. مبارزه با حریف تمرینی چیزی را تغییری نمی‌دهد و این حریفان تمرینی‌ هستند که تغییر می‌کنند. برگزاری مسابقه تدارکاتی نقاط ضعف‌ یک ورزشکار را نشان می‌دهد و می‌توان با کمک کادر فنی آن ضعف‌ها را پوشش داد. 

موسوی در مورد گستردگی و جذابیت بوکس، یادآور شد: هنوز خیلی بی‌تجربه هستم، چون بوکس ورزش وسیع، بزرگ و حرفه‌ای است. اگر بوکسوری در مسابقات جهانی سال گذشته پنجم یا ششم شده‌ و بگوید که امسال مدال خواهد گرفت، این حرف اصلاً درست نیست چون هیچ‌گاه بوکس قابل پیش‌بینی نبوده چون یک ضربه مشت در بازی تعیین‌کننده است. فقط تعدادی انگشت شمار هستند که صدرصد مدال می‌گیرند. 

بوکسور المپیکی کشورمان درباره اینکه ورزشکار حرفه‌ای باید ذکر و فکرش فقط تمرین باشد، تاکید کرد: چون ورزشکار حرفه‌ای کارش ورزش است و اگر کار دیگری داشته باشد، نمی تواند مدال بگیرد. قهرمان باید در طول 24 ساعت، فکرش به ورزش باشد. خودم از ساعت 8 صبح تا 9 شب سر کار می‌رفتم و از ساعت 10 تا 12 شب به تمرین می‌پرداختم. این موضوع برای ورزشکار خسته‌کننده است. از وقتی که کار را کنار گذاشتم در بوکس موفق‌تر عمل کردم. به لطف خدا توانستم مدال آسیا بگیرم در رقابتهای جهانی جز هشت نفر برتر باشم و سهمیه المپیک توکیو را بگیرم. صددرصد با کار کردن نمی‌توان ورزش حرفه ای را دنبال کرد.

سید شاهین موسوی که طرفدار دو آتشه پرسپولیس است، خیلی امیدوار به صعود این تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیاست، در این باره خاطرنشان ساخت: همه اعضای خانواده‌ام پرسپولیسی هستند و ان‌شالله، پرسپولیس پاختاکور ازبکستان را می‌برد و به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید