براساس مصوبه ستاد ‌مقابله با ‌کرونا، از فردا عبور و مرور مسافران به شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مسافران حق ورود به کلاردشت را ندارند

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، براساس مصوبات ستاد مقابله با ‌کرونا، براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کلاردشت، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در کلاردشت، از فردا عبور و مرور کلیه مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و محدودیت عبور و مرور در ورودی‌های شهرستان کلاردشت به علت وضعیت قرمز کرونایی اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمام تفرجگاه‌ها و اماکن توریستی اعم از کوهنوری، دریاچه دریوک و روستای مازیچال تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

همچنین فرماندار شهرستان کلاردشت در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان کلاردشت اظهار داشت: موج سوم شیوع کرونا خطرناک‌تر از موج‌های پیشین است، افزایش سفرها در شهریورماه از یک سو و تغییر فصل از سوی دیگر موجب شده پاییز سختی را از نظر افزایش ابتلا به ویروس کرونا پیش بینی کنیم، زیرا در فصل پاییز طبق هر سال شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز خواهیم داشت و این موجب افزایش بار مراجعه به مراکز درمانی خواهد شد. باید بی حوصلگی را کنار بگذاریم این سبک زندگی را باید میان مدت و بلند مدت ببینیم و پایان سال مورد نظر قرار دهیم.

کامران پولادی با تاکید بر اجرای طرح ممنوعیت ورود به این شهرستان گفت: ورودی‌های عباس‌آباد و مرزن‌آباد به کلاردشت برای جلوگیری از ورود افراد غیربومی و مسافران از سه‌شنبه تا اطلاع بعدی کنترل می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید