در هفته سوم لالیگا رئال مادرید برابر رئال بتیس قرار گرفت و توانست 3 بر 2 پیروز میدان شود و اولین پیروزی‌اش در فصل جدید لالیگا را به دست آورد.

رئال مادرید از سد رئال بتیس گذشت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئال مادرید شنبه شب در هفته سوم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و 3 بر 2 پیروز شد. 

نیمه نخست دو تیم بازی تماشایی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های گل زیادی را خلق کردند. ابتدا فدریکو والورده با پاس کریم بنزما دروازه بتیس را در دقیقه 14 باز کرد. پیش از آن تیبو کورتوا توانسته بود با یک مهار خوب دروازه مادرید را نجات دهد. شاگردان مانوئل پیگرینی پس از دریافت گل حمله کردند و پس از ایجاد چند موقعیت در مدت دو دقیقه نتیجه را به نفع خود کردند. آسیا مندی و ویلیام کاروالیو این گل‌ها را دقایق 35 و 37 به ثمر رساندند. در این نیمه سرخیو راموس یک فرصت خوب را از دست داد. پیش از سوت پایان 45 دقیقه نخست تونی کروس آسیب دید و لوکا مودریچ جایگزینش شد. 

در شروع نیمه دوم هم ایسکو به جای ادوگارد به زمین رفت. دقایقی بعد امرسون به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد. او در دقیقه 68 هم به خاطر خطا روی یوویچ با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا بتیس 10 نفره شود. در یکی از حمله‌های سفیدپوشان داور پس از کمک گرفتن از VAR یک پنالتی به نفع میهمان گرفت و سرخیو راموس این ضربه را به گل تبدیل کرد تا پیروزی 3 بر 2 برای مادرید رقم بخورد. 

سفیدپوشان پس از تساوی در بازی نخست برابر رئال سوسیداد توانستند در بنیتو ویامارین اولین پیروزی‌شان را جشن بگیرند. مادرید اکنون با یک بازی کم‌تر در رتبه پنجم قرار دارد. 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید