رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به آزاد کردن ۵۰۰ میلیارد دلار سرمایه برای جامعه رنگین‌پوست آمریکا، اعلام کرد کاری که من در طول دوره‌ رئیس جمهوری‌ام برای سیاه‌پوستان آمریکا انجام داده‌ام بیشتر از کاری است که جو بایدن در طول ۴۷ سال انجام داده است.

کاری که من در طول ۴ سال انجام داده‌ام برای سیاه‌پوستان بایدن در طول ۴۷ سال انجام داده

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ در حالی که برای هوادارانش در آتلانتا، ایالت جورجیا سخنرانی می‌کرد، به انتقاد علیه دموکرات‌ها ادامه داد و گفت که آن‌ها "رأی‌دهندگان سیاه‌پوست را دست‌کم گرفته‌اند" و مدعی شد که در طول دوره‌اش به عنوان رئیس جمهور، بیشتر از آنچه جو بایدن در طول ۴۷ سال انجام داده، برای سیاه‌پوستان آمریکایی کار انجام داده است.

وی اظهار کرد که برنامه‌اش تحت عنوان "طرح پلاتین" "فرصت، امنیت، عدالت و کامیابی بیشتری برای جوامع سیاه‌پوست به ارمغان خواهد آورد."

ترامپ با تأکید بر آنکه برنامه‌اش همچنین دارای "بالاترین استانداردها برای پلیس" خواهد بود، گفت: در صورتی که به حزب جمهوری‌خواه رأی دهید، در طول چهار سال آینده، سه میلیون شغل جدید برای جامعه سیاه‌پوست و ۵۰۰ هزار کسب و کار متعلق به سیاه‌پوستان ایجاد خواهیم کرد و دسترسی به سرمایه در جوامع سیاه‌پوست را تا ۵۰۰ میلیارد دلار افزایش خواهیم داد.

این برنامه که نسخه‌ای از آن توسط کارزار ترامپ ارسال شده است، همچنین خواستار تعقیب قانونی "کوکلوس‌کلان" و "آنتیفا" به عنوان سازمان‌های "تروریستی" است، با وجود آنکه چگونگی تحقق این امر نامشخص است. از لحاظ قانونی، اساسنامه داخلی تروریسم برای تحقق چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

بنا بر میانگین نظرسنجی‌های انجام شده توسط وب‌سایت "ریل کلیر پالتیکس"، ترامپ در میانه یک رقابت پر فراز و نشیب با بایدن قرار دارد، کسی که در سطح ملی ۶.۷ درصد نسبت به ترامپ سبقت گرفته است.

به طور کلی ترامپ و جمهوری‌خواهان برای نفوذ در جامعه سیاه‌پوست، در تقلا هستند. در انتخابات ۲۰۱۶، این رئیس جمهوری تنها حمایت ۸ درصد این جامعه را تأمین کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید