محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نوسان قیمت ها در بازار سهام طبیعی است و بهای سهام شرکت‌ها دوباره صعودی می شود.

خبر خوش رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بورس

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن در استان کرمان، گفت: هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس ، لایحه حذف قانون منع ارزش افزوده را تصویب و به صحن علنی مجلس می دهد تا با نهایی شدن قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با این دو اقدام اساسی، ۹۰ درصد مشکلات واحدهای تولیدی و شامل حوزه های بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و عدم ثبات قیمت‌ها حل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین با توجه به سهم ۹۰ درصدی بانک ها در تحریم‌های اقتصادی ، اصلاح قانون بانکداری در دستور کار قرار گرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به طبیعی بودن نوسان قیمت ها در بازار سهام ، افزود: در این میان هر روز بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی ایجاد می شود که می توان از طریق فرابورس، همه مشکلات شرکت‌ها را مرتفع کرد. بنابراین سهامداران نگران ریزش‌های اخیر شاخص و قیمت ها نباشند. چون بهای سهام شرکت‌ها دوباره صعودی خواهد شد.

پورابراهیمی درباره علت مخالفت مجلس با عرضه اوراق سلف نفتی دولت هم توضیح داد: ایجاد ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اوراق سلف نفتی از جنس استقراض بود و سقف استقراض را در قانون برنامه و بودجه به‌ هم می‌زند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید