جان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون با اشاره به خبرهای علاقه بارسلونا و آرسنال برای جذب نفرات مثلث خطرناک این تیم، اعلام کرد هیچ کدام از ستاره‌های این تیم را نخواهد فروخت.

ممفیس دپای، دمبله و حسام عوار فروشی نیستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، لیون فصل بسیار خوبی را به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

این تیم فرانسوی شگفتی ساز بزرگ لیگ قهرمانان اروپا در فصل قبل بود و با شکست دادن تیم های بزرگی مثل منچستر سیتی و یوونتوس به نیمه نهایی راه پیدا کرد هرچند که در نهایت برابر بایرن مونیخ تن به شکست داد و حذف شد.

ممفیس دپای، دمبله و حسام عوار سه بازیکن خطرناک و باکیفیت لیون هستند که مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته اند.

خبرهایی درباره علاقه بارسلونا به جذب ممفیس دپای و دمبله به گوش می رسد این درحالی است که آرسنال هم به جذب عوار علاقه دارد.

جان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون تاکید کرد که هیچ کدام از ستاره های خود را در تابستان سال جاری نخواهد فروخت.

او گفت: تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ۸ روز دیگر باقی مانده است. رسانه ها اعلام کرده اند که ستارهای لیون تیم را ترک می کنند اما پاسخ من برخلاف ادعای آنها است. ما قصد فروش بازیکنان بزرگ خود را نداریم. باوجود  آنکه از لغو لیگ در فصل قبل متحمل زیان ۱۰۰ میلیون یورویی شدیم با این حال قصد فروش بازیکنان خود را نداریم.

رئیس لیون ادامه داد: دپای تا پایان فصل جاری با ما قرارداد دارد. اگر او در پایان قراردادش تیم را ترک کند برای او جایگزین شایسته ای پیدا خواهیم کرد. فعلا او بازیکن لیون است. باوجود آنکه در فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا حضور نداریم اما به دنبال فروش ستاره های خود نیستیم و با قدرت در فصل جاری لیگ فرانسه به میدان می رویم تا دوباره جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آوریم.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید