سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالات در خصوص اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره عدم تحویل مسالمت‌آمیز قدرت گفته وی نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را خواهد پذیرفت.

 کاخ سفید: ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را می‌پذیرد

به گزارش سلام نو به نقل از  فارس، «کایلی مک‌ اِنانی»، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه در نشستی خبری به سؤالات در خصوص اظهارات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره تحویل مسالمت‌آمیز قدرت پاسخ داد. 

به نوشته وبگاه خبری هیل، مک اِنانی در پاسخ به این سؤال که آیا ترامپ در صورت شکست در انتخابات به طور مسالمت‌آمیز قدرت را تحویل می‌دهد گفت که ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را می‌پذیرد. 

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت که سؤال در این باره باید از دموکرات‌ها پرسیده شود. 

مک‌ انانی همچنین از ارائه پاسخ مستقیم به این سؤال که آیا نتیجه انتخابات تنها در صورتی مشروع خواهد بود که ترامپ پیروز شود، طفره رفت و بار دیگر تکرار کرد وی انتخابات آزاد و عادلانه را می‌پذیرد. 

وی همچنین گفت که ترامپ خواست و اراده مردم آمریکا را در این انتخابات می‌پذیرد. 

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی درباره تعهد وی به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست خوردن در انتخابات گفت: «باید ببینیم چه پیش می‌آید... صندوق‌های رأی فاجعه و خارج از کنترل هستند! صادقانه بگویم، انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم [ریاست‌جمهوری من را] خواهیم داشت».

ترامپ اما در ادامه به صورت ناگهانی صحبت‌های خود را قطع کرده و گفت باید برای پاسخ دادن به یک تماس تلفنی فوری، نشست خبری را ترک کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید