‌حجت الاسلام ‌و المسلمین حسن روحانی با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی ارمنستان را تبریک گفت و بیان کرد باید شاهد گسترش و تعمیق روابط تهران- ایروان بیش از پیش باشیم.

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی ارمنستان را تبریک گفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ‌حجت الاسلام ‌والمسلمین حسن روحانی در بخشی از پیام تبریک به «آرمن سرکیسیان» رییس جمهوری ارمنستان نوشت که «امیدوارم با عنایت به پیوندهای تاریخی، فرهنگی و اجتماعی دو کشور و همچنین در پرتو تلاش‌های مسوولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد توسعه روزافزون مناسبات فیمابین در جهت تامین منافع دو ملت باشیم».

رییس جمهوری در پیام تبریک به «نیکول پاشینیان» نخست وزیر جمهوری ارمنستان نیز تصریح کرد که «بدون تردید پیوندهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و روابط دوستانه فیمابین، بستری زاینده را برای توسعه و تعمیق روابط فراهم نموده و مردم دو کشور خواهند توانست با هم‌افزایی در مسیر توسعه، الگویی برای روابط سازنده ودوستانه میان کشورهای جهان باشند».

روحانی در این پیام‌ها ابراز امیدواری کرد که در پرتو تلاش و تعاملات نزدیک و دوستانه مسوولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد آینده‌ای روشن، توام با شکوفایی برای دو ملت باشیم.

۲۱ سپتامبر سال‌روز استقلال ارمنستان در سال ۱۹۹۱میلادی به عنوان تاریخ استقلال و روز ملی این کشور است.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید