عرضه اولیه سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در نماد وسپهر روز یکشنبه مورخه ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۹ در فرابورس عرضه شد.

 میزان مشارکت در عرضه اولیه «وسپهر» چقدر بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک، در ۲۶ شهریور ماه سال جاری بود که فرابورس طی اطلاعیه ای از عرضه اولیه وسپهر در روز یکشنبه مورخه ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۹ خبر داد. این عرضه اولیه پانزدهمین عرضه اولیه فرابورس در سال جاری بود.

طبق اطلاعیه منتشر شده در این عرضه اولیه قرار بود که تعداد ۶ میلیارد سهم معادل ۲۰ درصد از سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در نماد وسپهر عرضه شود.

در اطلاعیه فرابورس اعلام شده بود که به هر کد بورسی قرار است حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تومان تا ۱۰۱۰ تومان اختصاص یابد.

در مورخه ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ کارگزاری ها طی اطلاعیه اعلام کردند که زمان ثبت سفارش عرضه اولیه وسپهر از ساعت ۱۳ لغایت ۱۷ می باشد. سهام این نماد در روز چهارشنبه ۲ مهرماه ۱۳۹۹ به خریداران تخصیص داده شد.

طبق اطلاعات منتشر شده میزان مشارکت در این عرضه اولیه ۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۶۱ کد معاملاتی بود که سهام وسپهر تنها به ۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۵۹ کد معاملاتی تخصیص داده شد.

نکته حائز اهمیت در این عرضه اولیه این بود که تعداد سهام تخصیص یافته به هر کد معاملاتی به تعداد درخواستی (حداکثر ۱۱۰۰ سهم) متقاضیان اختصاص داده شد.

به دلیل تعداد زیاد سهام جهت عرضه به عموم نسبت به حجم متقاضیان شرکت در این عرضه، به شرکت کنندگانی که حتی مبلغی کمتر از سقف قیمتی تا کف قیمتی ۹۵۰ تومان سفارش گذاشته بودند نیز سهم تعلق گرفت.

شایان ذکر است که معاملات وسپهر از روز شنبه ۵ مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید