استاندار تهران اعلام کرد که با تمام سختی های موجود به علت وجود شرایط کرونایی نرخ بیکاری تا سطح ۸.۶ درصد کاهش یافت.

 نرخ بیکاری در تهران ۸.۶ درصد کاهش یافت

به گزارش سلام نو به نقل از  ایلنا ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با اشاره به اقدامات مختلف در استان تهران اظهار داشت: در کنار موفقیت ها و خدمات ارائه شده، امسال با تمام سختی های موجود به علت وجود شرایط کرونایی، هیچ خاموشی نداشتیم و علاوه بر حفظ اشتغال موجود، موفق به ارتقای نرخ بیکاری تا سطح ۸.۶ درصد شده ایم.

وی ادامه داد: امسال استان تهران در ارزیابی عملکرد مدیریت سیاسی رتبه نخست کشور را کسب کرد، همچنین در شاخص ارتقای فناوری، استفاده از دولت الکترونیک نسبت به انتخابات دوره قبل ۲۷ پله صعود داشتیم و در شاخص های امنیتی و تولید امنیت برای ارتقا فضای کسب و کار نیز موفق به کسب رتبه برتر شدیم.

استاندار تهران همچنین عنوان کرد: فرمانداران تهران امسال برای نخستین بار در کشور، با ابتکار خود و بهره گیری از ظرفیت های قانونی در کنار مدافعان سلامت حضور یافتند و ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه های علوم پزشکی کمک کردند که این نشان می دهد تمام مسئولان استان تهران، نگاه ویژه ای به بخش خدمات رسانی به مردم دارند.

محسنی بندپی تاکید کرد: در کنار همه این اقدامات و دستاوردهای بسیار ارزشمندی که در استان شاهد آن هستیم، باز نیازمند توسعه خدمات هستیم تا رضایتمندی مردم به عنوان یکی از موضوعات مهم که توصیه مقام معظم رهبری و مورد تاکید رئیس جمهوری نیز می باشد؛ اجرایی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید