بورس تهران در جریان معاملات امروز بازار سرمایه در نهایت با افت ۱۳ هزار و ۹۵۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۸۱ هزار واحد رسید.

گزارش بورس در اولین روز مهر/ کدام نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند؟

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۳ هزار و ۹۵۹ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۸۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۰۱۶ واحد منفی به رقم ۴۱۲ هزار و ۸۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۲۶ هزار معامله به ارزش ۱۱۸ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نیز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۱۳ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۷۱۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۹۰ هزار و ۲۳۳ معامله انجام داده‌اند که ۴۰ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و سهامی ذوب آهن اصفهان  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بانک دی و شرکت آهن و فولاد ارفع نیز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی فرابورس داشتند.


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید