فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، از ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: برای اکثر نقاط کشور در هفته اول پاییز بارش باران را خواهیم داشت

پیش بینی وضعیت جوی کشور در هفته اول پاییز

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: طی امروز و با شدت کمتر فردا در استان گیلان، غرب مازندران، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی و همچنین ارتقاعات گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران در برخی ساعات رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

او ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه برای برخی نقاط شمال غرب کشور و گیلان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه یک سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود، اظهار کرد: طی هفته آتی در کشور شاهد بارندگی هستیم.

گودرزی توضیح داد: بعد از بارش‌ها طی ۳ روز آینده در استان‌های سیستان‌وبلوچستان به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، شرق کرمان و هرمزگان انتظار وزش بادهای شدید همراه با خیزش گرد و غبار را داریم که سبب کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی و همچنین آسیب به سازه‌های موقت در این مناطق می‌شود.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است و گاهی به وزش باد همراه است و بیشینه دمای آن امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید