حمله تعداد زیادی سگ ولگرد به یک پسر بچه هشت ساله او را به شدت زخمی و روانه بیمارستان کردند.

حمله سگ‌های ولگرد به پسربچه ۸ ساله سردشتی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: یک پسر بچه هشت ساله در پی حمله تعداد زیادی سگ ولگرد به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد.

روژان قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی مبنی بر زخمی شدن پسر بچه هشت ساله در منطقه گرده سور سردشت بر اثر حمله سگ‌های ولگرد، این کودک جهت مداوا به بیمارستان امام (ره) انتقال داده شد.

وی افزود: به گفته شاهدان عینی بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به این پسر بچه حمله‌ور و وی را از نواحی سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند.

وی اضافه کرد: بلافاصله در اورژانس بیمارستان، مسوول واحد درمان و پیشگیری از بیماری هاری در محل بیمارستان حاضر شده و اقدامات لازم انجام شد .

وی بیان کرد: در ضمن با توجه به نواحی حساس گزیدگی و زخم های عمیق و متعدد علاوه بر واکسن پیشگیری از هاری، ایمونوگلوبولین ضد هاری نیز برای مجروح تزریق شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: مجروح پس از درمان پیشگیری از هاری بلافاصله در بیمارستان بستری و مورد مداوا قرار گرفت و پیگیری نوبت‌های بعدی واکسن طبق دستورالعمل انجام خواهد شد.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۴ شهر، ۲ بخش، ۶ دهستان و جمعیت ۱۲۰ هزار نفری واقع است.

بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید