کویت اعلام کرد اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص اشتیاق کویت برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی کاملا کذب است.

کویت ادعای ترامپ برای عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی را رد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک، برخی «منابع عالی‌رتبه در دولت کویت» تأکید کردند که موضع این کشور درباره عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثابت و تغییری نکرده است.

روزنامه کویتی «القبس» به نقل از این منابع ضمن تأکید بر موضع ثابت کویت در خصوص عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی افزود که کویت آخرین طرفی خواهد بود که به عادی‌سازی روابط با این رژیم اقدام می‌کند.

به گفته این منابع، کویت با هیچ فشاری برای تغییر مواضع ثابت و مخالف خود برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مواجه نیست و این تصمیم کویت یک موضوع حاکمیتی است و تغییر نمی‌کند.

این منابع همچنین تأکید کردند که کویت در کنار ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق کامل خود و تحقق راه‌حل عادلانه مبتنی بر مرجعیت صلح از جمله قطعنامه‌های بین‌المللی، طرح صلح عربی و راه‌حل دو دولت ایستاده است.

امارات و بحرین هفته گذشته در حضور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا توافقنامه صلح با رژیم صهیونیستی را امضا کردند که بر تأسیس سفارتخانه‌ها و تبادل سفرای رژیم صهیونیستی با این دو کشور عربی تأکید دارد.

ترامپ روز جمعه پس از دیدار با هیأت کویتی مدعی شد که احتمال زیادی وجود دارد کویت به زودی رابطه با اسرائیل را عادی‌سازی کند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید