۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 55175341

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۷میلیون و چهار هزار و ۷۶۸ نفر رسیده است.

۷ میلیون کرونایی در آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بنابر آمار تارنمای خبری «وردمترز دات اینفو»   (worldometers.info) که بطور برخط شمار متبلایان به ویروس کرونا در سطح جهان را مخابره می کند، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا لحظه مخابره این خبر به هفت میلیون و چهار هزار و ۷۶۸ نفر رسید که از این تعداد نیز ۲۰۴هزار و ۱۱۸ نفر جان باخته اند.

ترامپ که به شدت نسبت به بحران همه گیری ویروس کرونا در آمریکا تحت فشار قرار دارد، اما نشان داده که در عین بی توجهی به این موضوع تلاش کرده تا مدت زمان حدود شش هفته ای تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۱۳ آبان، به انحراف افکار عمومی پرداخته و به مسائلی که منجر به تحکیم وضعیت وی در پیروزی دوباره او در این انتخابات دارد، متمرکز شود.

ترامپ و تمرکز بر موضوعاتی غیر از کرونا

رسانه های آمریکایی همچون تارنمای خبری «هیل» (TheHill)  و شبکه خبری سی ان ان در روزهای اخیر در گزارش و تحلیلی های انتقادی از عملکرد ترامپ، به موضوع تمرکز وی بر انتصاب کرسی خالی به جای مانده از فوت «روث بیدر گینزبرگ» یکی از ۹ قاضی دیوان عالی آمریکا، پرداخته اند.

هیل در گزارشی نوشت که بحث کرسی خالی به جای مانده از گینزبرگ در دیوان عالی آمریکا اکنون فرای از موضوع همه گیری ویروس کرونا، به بحران و جنجالی سیاسی در محافل سیاسی این کشور بدل گشته است و علی رغم هشدار دموکرات ها و با توجه به موضع سال ۲۰۱۶ جمهوریخواهان(رئیس جمهوری محق نیست تا در دوره پایانی ریاست جمهوری خود  فرد جایگزین برای این کرسی معرفی کند)   شتاب ترامپ در معرفی و انتصاب یک قاضی برای این کرسی تعجب ناظران سیاسی را برانگیخته است.

شبکه خبری سی ان ان نیز در گزارشی عنوان کرد میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنا نیز از آمادگی تائید نامزد معرفی شده از سوی ترامپ در صحن مجلس سنا خبر داد و لیندزی گراهام سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی که در سال ۲۰۱۶ به باراک اوباما هشدار داده بود رئیس جمهوری آمریکا در پایان دوره خود نباید فردی را برای انتصاب بر کرسی خالی دیوان عالی آمریکا معرفی کند، به خبرنگار این شبکه گفت وضعیت از سال ۲۰۱۸ میلادی بدین سو تغییر کرده  است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۳۱ میلیون و ۲۴۰ هزار نفر رسید که از این تعداد بالغ بر ۹۶۵هزار نفر از مبتلایان به این بیماری  جان باخته اند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید