در آستانه فصل زمستان ۷۵ نماینده مجلس فرانسه از مردم این کشور خواستند به دلیل تداخل آنفلوآنزا و کرونا حتما واکسن بزنند.

مردم حتما واکسن آنفلوآنزا بزنند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ۷۵ نماینده مجلس ملی فرانسه روز یکشنبه از شهروندان این کشور خواستند که در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، با نزدیک شدن فصل زمستان طی هفته های آینده خود را در برابر آنفلوانزای فصلی واکسینه کنند.

این توصیه شاید به این معناست که هنوز از ساخته شدن واکسن موثر و قابل اعتماد برای مقابله با با شیوع کرونا خبری نیست.

 این درخواست نمایندگان مجلس ملی فرانسه از شهروندان در راستای جلوگیری از مواجهه همزمان بخش بهداشت و درمان این کشور با شیوع آنفلوانزای فصلی و همه گیری بیماری «کووید ۱۹» مطرح شده است؛  تخمین زده می شود که آنفلوانزای فصلی هر سال جان ۱۰ هزار نفر را در فرانسه می گیرد.

در نامه این گروه از نمایندگان مجلس ملی فرانسه، تزریق واکسن آنفلوانزای فصلی «اقدامی شهروندی» توصیف شده است. امضاءکنندگان این درخواست همگی عضو حزب حاکم «جمهوری به پیش» هستند.

یورونیوز افزود: این گروه از اعضای مجلس ملی فرانسه همچنین خواستار عرضه رایگان واکسن آنفلوانزای فصلی برای همه گروه های سنی شده اند. واکسن آنفلوانزای فصلی در فرانسه تاکنون هر سال تنها برای افراد بالای ۶۵ سال و بیماران آسیب پذیر رایگان بود.

درخواست این گروه از نمایندگان در حالی مطرح می شود که نتیجه بررسی ها نشان می دهد بخش قابل توجهی از جمعیت فرانسه به طور کلی نسبت به تزریق واکسن ها دیدی منفی دارد.

 در نامه ۷۵ نماینده مجلس ملی فرانسه آمده است: «همه ما بی صبرانه منتظر واکسن کرونا هستیم اما اکنون هم می توانیم از واکسن های موجود که بهترین متحد ما برای مقابله با ویروس کرونا هستند بهره مند شویم.

طبق آمار «ورلد میتر»، تا این لحظه افزون بر ۳۱ میلیون و ۲۴۳ هزار نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند و  ۹۶۵ هزار و ۱۰۳ نفر هم بر اثر بیماری جان خود را از دست داده‌اند و ۲۲ میلیون و ۸۳۵ هزار نفر بهبود یافتند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید