سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، از حادثه نادر و انفجار توسط یک شهروند اصفهانی خبر داد.

وقوع یکی از نادرترین اتفاقات دنیا در اصفهان/ انفجار به دلیل کشیدن بنزین با جاروبرقی!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شب گذشته (یکشنبه_۳۰ شهریورماه) شاهد یکی از نادرترین اتفاقات دنیا بودیم؛ یک شهروند اصفهانی به یکباره تصمیم می گیرد مقداری بنزین را به وسیله جاروبرقی از مخزن تخلیه کند!

فرهاد کاوه آهنگران گفت: در اولین مکش بنزین انفجار رخ داد و علاوه بر سوختگی سطحی برای خود فرد، منزل او نیز طعمه حریق شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، وی افزود: همسایگان این فرد در ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تماس گرفته و از وقوع آتش سوزی همراه با شنیدن صدای انفجار در خیابان عطار نیشابوری، خیابان آیت الله خادمی خبر دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه، اکیپ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۷ به محل حریق اعزام شد، گفت: ماموران آتش نشانی ضمن اطفاء سریع آتش و جلوگیری از سرایت شعله به دیگر نقاط منزل، فرد مصدوم را به ماموران اورژانس تحویل دادند.

کاوه آهنگران به شهروندان توصیه کرد به هیچ عنوان مواد سریع الاشتعال مانند تینر، بنزین، الکل و امثال این مواد را در منزل نگهداری نکنند و نیز و از کشیدن این مواد به وسیله جاروبرقی خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید