نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها در مورد ایران را بی‌شرمانه خواند.

روسیه: تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران بی‌شرمانه است

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، میخاییل اولیانوف عصر روز یکشنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود ضمن این که اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها در مورد ایران را گامی بی‌شرمانه دانست، نوشت: آمریکا ادعا می‌کند که تحریم‌های سابق سازمان ملل علیه ایران دوباره برقرار شده است و تهدید به مجازات مخالفان این تحریم‌ها می‌کند. آمریکا به طور بی‌شرمانه این اقدامات را گامی برای تحکیم صلح و امنیت بین المللی می‌خواند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین ادامه داد: همه این اقدامات درصورتی که برای مناسبات بین المللی پیامدهای منفی نداشت، خنده دار بود.

گفتنی است که پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) به وقت تهران با صدور بیانیه‌ای و به رغم مخالفت جهانی، در اقدامی یکجانبه مدعی شد که تمام تحریم‌های سازمان ملل از جمله تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران از سر گرفته شده است.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که چندی پیش شورای امنیت سازمان ملل با رد پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران، مخالفت صریح خود را با آن اعلام کرد و به جز آمریکا، تنها کشور دومنیکن به آن رای مثبت داد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید