شایان مصلح که بعد از چندین بار تست کرونا دادن باز هم نتیجه اش مشکوک است باید در قرنطینه بماند.

واکنش عجیب مصلح به نتیجه تست کرونایش + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، محمدرضا حسینی و شایان مصلح دو بازیکن اثرگذار و کلیدی سپاهان بودند که به دلیل مثبت شدن تست کرونا، امکان سفر به همراه سایر اعضای تیم به قطر را نداشتند.
چند روز پس از حضور سپاهان در قطر اما تست کرونای شایان مصلح منفی شد و او به این کشور سفر کرد ولی او که هفت بار طی 14 روز اخیر تست داده، اخیرا تست او مشکوک اعلام شده و با این وصف روز آینده نیز در دسترس کادر فنی سپاهان نخواهد بود.


او امروز در صفحه تلگرام خود درباره این موضوع اینطور نوشته بود:« با تست کرونایی که امروز دادم، فکر کنم رکورد تست کرونا دادن در دنیا رو جابجا کردم در فاصله ی پونزده روز ۷ تست کرونا. فکر کنم خود ویروسا این بار به صدا درمیان میگن: بکشید بیرون دماغ پاره شد. از اون بدتر اینه که تستا ثبات ندارن و دوتا درمیون مثبت منفی میشه.»


او در متن بعدی‌اش به موضوع مهمی اشاره کرده و با ادبیات عامیانه اعلام کرده که تست کرونای او بار دیگر مثبت شده است. مدافع سپاهان در این مورد اینطور توضیح داده است:« قطر دنبال دوتا تست منفی هست توی دو روز پشت سر هم تا بذاره من از قرنطینه بیام بیرون و به تیم اضافه شم. توی عجیب ترین اتفاقی که میتونست بیفته اینه که مجددا تستم مشکوک شده.»


نکته بعدی روزهایی است که او تست کرونا داده و اضافه کرده است:« فقط نتایج تست هارو ببینید: دوشنبه ایران منفی؛ سه شنبه ایران منفی؛ چهارشنبه قطر مثبت؛ پنجشنبه قطر منفی؛ جمعه تعطیل؛ شنبه قطر مشکوک؛ مگه میشه آخه ... و قرنطینه همچنان ادامه داره و میگن بازم باید تست بدم!!!.»

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید