۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 55174888

محمد الدعایه، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال عربستان اعلام کرد جواب منفی AFC به درخواست الهلال برای تعویق دیدار با شهر خودرو نشان‌دهنده تداوم نگرش منفی به الهلال و فوتبال عربستان است.

اعتراض محمد الدعایه به AFC

به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد آنلاین، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال عربستان اظهار داشت: انتظار رد درخواست الهلال از سوی AFC را داشتم و این جای تعجب ندارد. ما رسوایی داوری در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سیدنی و همچنین اتفاق‌هایی که برای بازی در ورزشگاه‌های ایران در سال‌های گذشته رخ می‌دادند، را به خاطر داریم. تعداد زیاد بازیکنان مصدوم در الهلال باعث ضربه به این تیم می‌شود اما معتقدم این تیم می‌تواند در بازی بعدی‌اش پیروز شود و بدون مداخله کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌ها را به پایان برساند.

الدعایه افزود: نمی‌دانم AFC چگونه حاضر است با تیم قهرمان آسیا و نماینده این قاره در جام باشگاه‌های جهان چنین برخوردی می‌کند. امیدوارم الهلال با کسب یک امتیاز دیگر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. فقط از کنفدراسیون فوتبال آسیا تعجب می‌کنم برخلاف دیگر کنفدراسیون‌های قاره‌ای توجهی به موفقیت رقابت‌هایش ندارد.

باشگاه الهلال روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از افزایش تعداد بازیکنان کرونایی‌اش به 15 نفر خواهان تعویق دیدار با شهر خودرو شد که مورد پذیرش قرار نگرفت.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید