دکتر امیر امینی، رئیس شبکه بهداشت پیشوا گفت: والدین باید خوراکی های دانش آموزان را در منزل تهیه کنند تا از انتقال کرونا جلوگیری شود.

به هیچ عنوان از بوفه مدارس خرید نکنید

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان پیشوا در جمع معلمان افزود: برای جلوگیری از گسترش کرونا، دانش آموزان به هیچ عنوان از بوفه های مدارس خرید نکنند و حتما در زمان حضور در مدرسه از ماسک استفاده کنند.

دکتر امیر امینی گفت: پدر و مادرها غذاها و دیگر خوراکی ها را در یک بسته بندی مناسب قرار دهند و بهتر است خوراکی در منزل تهیه شود چرا که خرید از بیرون می تواند سبب انتقال کرونا شود.

وی افزود: دانش آموزان در مدارس از دست دادن و بغل کردن دوستان و معلمان پرهیز کنند و مدیران و مسئولان مدارس نیز فاصله دو متری دانش آموزان از هم را حفظ و رعایت کنند.

امینی گفت: دانش آموزان در طول مدت حضور در مدارس حتما باید بطور مرتب دستهای خود را قبل از کلاس و بعد از آن و همچنین در زمان زنگ تفریح بمدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویند.

رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان پیشوا افزود: اولیا دانش آموزان حتما مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح را به فرزندان خود بدهند تا آنها در محیط مدرسه استفاده کنند و همچنین لباس های آنان را بعد از حضور در منزل جداگانه نگه داری کنند و جدا از سایر لباس ها شسته شود .

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید