شیخ دیاباته که ۴۳۸ هزار دلار از استقلال طلب دارد با ارسال نامه‌ای خطاب به باشگاه اعلام کرد اگر مطالباتش تا امروز پرداخت نشود می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

ایرانسل ۱۰ میلیارد به حساب استقلال واریز کرد

شیخ دیاباته، مهاجم گلزن استقلال در شرایطی به اردوی این تیم اضافه شد که ساعاتی بعد از آن، نامه‌ای از سوی این بازیکن خطاب به باشگاه ارسال شد که نشان می‌داد او به باشگاه تا شنبه (امروز) فرصت داده است تا مطالبات ۴۳۸ هزار دلاری‌اش را پرداخت کند و در غیر اینصورت این فرصت برای او مهیا خواهد بود تا قراردادش را فسخ کند.

اکنون، اما گفته می‌شود باشگاه استقلال موفق شده منبع ۱۰ میلیاردی برای پرداخت مطالبات این بازیکن و همچنین هرویه میلیچ تامین کند. در این زمینه ایرانسل که در فصل و همچنین در این فصل اسپانسری باشگاه را عهده دار بوده، اقدام به پرداخت ۱۰ میلیارد به حساب باشگاه کرده و از این بخش قرار است مطالبات مهاجم مالیایی تیم پرداخت شود.

شیخ دیاباته البته بخشی از مطالبات ۴۳۸ هزار دلاری که در نامه‌اش به باشگاه ادعا کرده بود را پیش از حضور در اردوی دوحه دریافت کرده بود و بر اساس آن راهی قطر شده بود. اکنون با پرداخت این مطالبات، ماجرای شیخ دیاباته و استقلال به پایان رسیده. 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید