مجتبی توتونی، سرمربی تیم سپاهان گفت این تیم برای صعود از گروه D باید برابر النصر پیروز شود.

نیاز سپاهان به سه امتیاز بازی با النصر برای صعود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان (به دلیل این که محرم نویدکیا مدرک لازم را برای سرمربیگری در آسیا ندارد، توتونی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است) در نشست خبری پیش از دیدار با النصر اظهار کرد: ما فردا یک بازی مهم و حیاتی داریم. اهمیت این بازی را می‌دانیم. نیاز به سه امتیاز این بازی داریم و امیدواریم از بازی فردا با دست پر بیرون بیاییم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان به دلیل شیوع بیماری کرونا و بعد از شروع مجدد مسابقات نتایجش ضعیف‌تر شده توضیح داد: مجموعه کادر فنی جدید سپاهان نزدیک دو هفته است که مشغول به کار شده است. البته موضوع کرونا روی کیفیت تیم سپاهان اثر گذاشت. لیگ مدتی تعطیل شده بود و بازیکنان در خانه بودند و بعضی از آن‌ها خوب تمرین نکردند. به خاطر همین این مشکل روی عملکرد سپاهان تاثیرگذار بوده است.

توتونی درباره محسن الغسانی، مهاجم تیمش هم گفت: او بازیکن باهوش و با کیفیتی است. در فصل گذشته مدت زمان کمی به بازی گرفته شد چون روش و نوع بازی سپاهان در بازی‌های داخلی چیز دیگری بوده است. او باهوش و قابل است و امیدوارم در سیستم جدید به ما بیشتر و بهتر کمک کند. 

سرمربی سپاهان درباره سطح بازی‌ها هم توضیح داد: با ورود بازیکنان با کیفیت اروپایی و آمریکای جنوبی، سطح تیم‌های آسیایی ارتقا پیدا کرده است و تیم‌ها نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت‌تر شده‌اند. تیم‌های آسیایی سرمایه‌گذاری خوبی می‌کنند. حضور چنین بازیکنان به ارتقای کیفی تیم‌های آسیایی کمک می‌کند و این موضوع در لیگ قهرمانان به وفور دیده می‌شود و این جای خوشحالی دارد. 

او درباره احتمال صعود سپاهان از گروه هم اظهار کرد: ما برای صعود، فردا نیاز به سه امتیاز بازی داریم. هر چند با تیم با کیفیتی مثل النصر بازی داریم که یک مربی با دانش و فهمیده دارد. ولی ما هم تیم با کیفیتی هستیم و این را در بازی گذشته نشان دادیم. ما روی اتفاق، حادثه و بدشانسی مشکل پیدا کردیم و امیدوارم در بازی فردا این بدشانسی‌ها سراغ ما نیایند. مطمئنا برای بازی فردا تغییراتی در تیم خواهیم داشت، چون هر سه روز یک بار بازی خواهیم کرد و نمی‌شود فقط از ۱۴، ۱۳ بازیکن استفاده کرد. این تغییرات مبتنی بر نوع بازی حریف و عملکرد خودمان است. 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید