وزیر نفت و وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال نمایندگان هفته بعد در مجلس حاضر می‌شوند.

 زنگنه و حاجی‌میرزایی هفته آینده به مجلس می‌روند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر نفت برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان و وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال دو نماینده هفته بعد در مجلس حاضر می‌شوند.

مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد و نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی اصلاح تبصره‌های (۱) و (۲) ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن را بررسی می‌کنند.

بررسی طرح دوفوریتی استفساریه بند (ج) ماده (۱۱۲) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین طرح اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و طرح الحاق یک تبصره به ماده (۵) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی نیز در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس قرار دارد.

سوال ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و تعدادی دیگر از نمایندگان روز یکشنبه از بیژن زنگنه نامدار وزیر نفت و سوال رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در روز سه‌شنبه از محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها و انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها نیز در دستور کار این هفته مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید