سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس‌ راه مازندران، از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های این استان در هفته پایانی شهریور ماه خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران از ۲۶ تا ۳۱ شهریور

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ بامداد دوشنبه هفته آینده ۳۱ شهریور در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، ممنوع است.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸ تا ۳۱ شهریور تا ۲ بامداد روز بعد در مسیر جنوب به شمال (مرزن آباد) ممنوع و با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روزهای ذکرشده تا ۲ بامداد روزهای بعد، مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸ تا ۳۱ شهریور در جاده هراز نیز از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد روزهای بعد، مسیر رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، از ساعت ۱۹ روزهای یادشده تا ۲ بامداد روزهای بعد، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء)، یک‌طرفه خواهد بود.

او افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید