۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 55173348

بعد از پایان جلسه انضباطی ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور، رای این پرونده هم صادر شد که احتمالا تا ساعاتی دیگر این رای اعلام عمومی شود.

صدور رای ساکت الهامی

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، ساکت الهامی  سرمربی تیم تراکتور در جریان بازی با استقلال در فینال جام حذفی علاوه بر اعتراض به داور با مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی بد رفتاری کرد و او را هل داد که اگر این رفتار به زدن تعبیر شود بر اساس یکی از بندهای آیین نامه انضباطی می تواند برای او 6 ماه محرومیت داشته باشد که در این صورت شانس سرمربیگری تراکتور در فصل جدید را از دست خواهد داد. با وجود اینکه یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و هم چنان یکی از گزینه های مربیگری این تیم در فصل جدید بشمار می رود. 

او در جریان این بازی هم چنین با یکی از دستیاران خود برخورد فیزیکی داشت؛ سرمربی تراکتور بلافاصله بعد از بازی از رفتار خود عذرخواهی کرد و قول داد دیگر در جریان بازی ها عنان اختیار را از دست نخواهد داد. ساکت چند روز بعد از بازی جام حذفی در یک استوری با تیم تراکتور خداحافظی کرد و علت را رای صادره از سوی کمیته انضباطی دانست. با این حال جلسه انضباطی ساکت الهامی دیروز و با حضور این مربی برگزار شد. بعد از جلسه هم رای صادر و برای ابلاغ در اختیار دبیر کل قرار گرفت و به نظر می رسد در ساعات آینده این رای اعلام رسمی می شود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید