اینکه آیا استفاده از خوراکی خاص هنگام بارداری در تولد و جنسیت فرزند تاثیر دارد یاخیر، مسئله ای است که هنوز از طریق پزشکی به اثبات نرسیده است اما از قدیم الایام خانواده ها بر اساس باورهای سنتی به این موضوع توجه داشته اند.

خوراکی های مناسب برای داشتن فرزند دختر

در بین خانواده های بسیاری همیشه این دعوا وجود داشته است که به فرزند دختر یا پسر علاقه مند بوده اند و همواره به دنبال راه حلی برای داشتن فرزند دختر یا پسر بوده اند. این را می دانید که با داشتن یک رژیم غذایی خاص و خوردن برخی مواد غذایی و خوراکی می توانید به دختر بودن فرزند متولد نشده خود کمک کنید؟

درست است با پیشرفت علم و مشخص شدن شیوه بارداری و تولد یک نوزاد و چگونگی تشکیل جنسیت او این احتمال که جنسیت او را تغذیه و نوع زندگی مشخص کند بسار بعید است اما برخی تلاش ها و برخی از رژیم های غذای میی تواند اندک کمکی به باردار شدن ما برای دختر کمک کند.

کروموزوم های مادر دارای دو x است و پدر یک x و یک y، در ادامه پس از رابطه زناشویی این کروموزوم های پدر است که جنسیت بچه را مشخص می کند. اما ترکیب کروموزوم ها با یگدیگر کاملا یک امر اتفاقی است که آیا کروموزوم x از پدر منتقل شود و یا کروموزوم y.

وجود یک کروموزوم x از مادر و یکی کروموزوم x از پدر جنسیت بچه را دختر قرار می دهد و وجود یک کروموزوم x از مادر و یک کوروموزم y از پدر موجب می شود فرزند پسر شود.

با تمام این ها در مواردی همانطور که گفته شد یک رژیم غذایی می تواند شانس داشتن فرزند دختر را برای شما بیشتر کند پس از خوردن این مواد غذایی غافل نشوید.

جوانه گندم،  کاکائو، سویا، سبزیجات برگ سبز، اسفناج و گردو جزو منابع پرمنیزیم هستند ک در ترکیب با کلسیم احتمال داشتن فرزند دختر را افزایش می دهد./ شمانیوز

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید