عباس مقتدایی، نایب رییس کمیسسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عادی سازی روابط بحرین با اسراییل، اعلام کرد رژیم صهیونیستی از عادی سازی روابط نفعی نمی‌برد و در کنار این رژیم، دولت‌های عربی هم متضرر می‌شوند.

نفعی در عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی نیست

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «عباس مقتدایی» درباره عادی سازی روابط امارات و  بحرین با رژیم صهیوینستی، گفت: به نظر می‌رسد باز کردن پای رژیم اشغالگر قدس به منطقه و عادی سازی روابط با عنوان یک پروژه از سوی ترامپ در حال پیگیری است تا او بتواند به لابی صهیونیست این‌گونه القا کند که بالاترین حد منافع آنان را تامین خواهد کرد و  از این جهت به دنبال تاثیرگذاری بر جریان انتخابات داخلی در ایالات متحده آمریکا است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تحلیل‌ها نشان می‌دهد هر چه فشار آمریکا بیشتر شود و به دنبال ایجاد روزنه و گستره نفوذ برای رژیم اشغالگر صهیونیستی اشغالگر باشد روند بیداری اسلامی در منطقه شدت خواهد گرفت.

مقتدایی ادامه داد: امروز دولت بحرین با مخالفت‌های مردمی مواجه است این کشور مشکلات داخلی خاص خود را دارد؛ عادی‌سازی روابط نه تنها مشکلات بحرین را کاهش نمی‌دهد بلکه به افزایش موانع و مشکلات بیشتر این کشور خواهد انجامید.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز دولت‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس انجام می‌دهند هم‌راستا با منافع ملت‌های آنان نیست و کاملا مشهود است که صف دولت‌ها از صف ملت ها جدا است؛ بعید نیست که موج اسلام گرایی در ماه‌های آینده در نتیجه فشارهای آمریکا در منطقه خاورمیانه شدت گیرد.

وی با محکوم کردن اقدام دولت بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: ما همواره بر حسن همجواری با سایر کشورهای منطقه پافشاری کرده و متذکر می‌شویم رژیم صهیونیستی از عادی سازی روابط نفعی نخواهد برد و در کنار این رژیم، دولت‌های عربی هم متضرر خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید