حزب الله لبنان به اقدام رژیم تروریستی آمریکا در تحریم دو وزیر سابق لبنان واکنش نشان داد.

واکنش حزب الله لبنان به تحریم جدید آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، به نقل از العهد، حزب الله لبنان در واکنش به تحریم «علی حسن خلیل» و «یوسف فنیانوس» دو وزیر سابق دولت های پیشین لبنان بیانیه ای را صادر کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: نخست اینکه تصمیم مستبدانه و جائرانه سران ایالات متحده آمریکا در تحریم دو دوست عزیرمان و بر هر آنکه از مقاومت حمایت می کند مدال افتخاری است بر تن آنان.

دوم آنکه دولت آمریکا یک دولت تروریستی است و سیاست اش تخریب و نابودی در سراسر جهان است. دولت آمریکا حامی جریانات تروریست تکفیری و صهیونیستی در منطقه مااست و این حق را ندارد که حامیان مقاومت را به تروریست بودن و هر آنچه نامش را می گذارد، متهم کند. هر آنچه از سوی دولت این این کشور صادر می شود محکوم شدنی و غیرقابل قبول است.

و سوم اینکه سیاست های آمریکا در لبنان راه به جایی نخواهد برد و باعث نخواهد شد تا ملت لبنان از حقوق ملی و میهنی خود عقب نشینی کنند بلکه برعکس روحیه انان برای تحقق آزادی و حفظ کرامت ملی و سیادت بر اراضی کشورشان را تقویت خواهد نمود؛ تمامی مواضع اتخاذ شده از سوی جنبش امل و جریان المرده گویای این امر است.

حزب الله همبستگی و حمایت خود از دو برادر عزیز را اعلام می دارد و ثبات قدم آنان در عرصه دفاع از لبنان و آزادگی و کرامت آن را ارج می نهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید