شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۱۹۰ هزار نفر نزدیک شد.

مرگ ۱۹۰ هزار نفر در آمریکا بر اثر کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش شمار قربانیان ناشی از کرونا، آمار مرگ و میرهای ناشی از این بیماری در آمریکا امروز، چهارشنبه به ۱۹۰ هزار نفر نزدیک شد. این در حالی است که موارد جدید ابتلا به کرونا در میانه غربی آمریکا مانند ایالت‌های آیوا و داکوتای جنوبی رو به افزایش بوده و نشانگر آن است که این مناطق در حال تبدیل شدن به مناطق قرمز هستند.

بر اساس گزارش رویترز، ایالت آیوا یکی از بالاترین موارد ابتلا را در آمریکا داراست؛ بطوری که ۱۵ درصد از آزمایش‌های انجام شده کرونا در هفته گذشته مثبت اعلام شدند. همچنین بر اساس تحلیل‌های رویترز، میانگین آزمایش‌های مثبت در ایالت داکوتای جنوبی به ۱۹ درصد می‌رسد و در داکوتای شمالی نیز این عدد به ۱۸ می‌رسد.

همچنین بر اساس این گزارش، افزایش آمار ابتلا به کرونا در ایالت‌های آیوا و داکوتای جنوبی مرتبط با بازگشایی دانشگاه‌ها در آیوا و نیز مسابقات موتورسواری در داکوتای جنوبی است.

گفتنی است موارد ابتلای قطعی به کرونا در آمریکا بالاتر از هر کشور دیگری است؛ بطوری که ابتلای بیش از ۶.۳ میلیون در آمریکا تأیی شده است. هند نیز پس از آمریکا با ۴.۳ میلیون نفر و برزیل نیز با ۴.۱ میلیونرتبه‌های دوم و سوم را در جهان از ان خود کرده اند.

گفتنی است تا کنون بیش از ۲۷ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه بیش از ۹۰۰ هزار نفر نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید