۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 55171519

پلیس تهران ۱۲ نفر از اخلالگران ارز و سکه را بازداشت کرد.

بازداشت ۱۲ اخلالگر ارزی در تهران

به گزارش  سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران امروز در حاشیه بازدید از محله شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی، هرندی و دروازه‌غار که از روز ۷ بهمن ۹۷ آغاز شد، کارهای زیاد و عملیات‌های فراوانی برای برخورد با معتادان متجاهر، قاچاقچیان عمده و خرده‌فروش موادمخدر صورت گرفته است.

سردار رحیمی با بیان این که وضعیت این مناطق نسبت به پیش از آغاز طرح پاکسازی بسیار بهتر شده است و ما دنبال تثبیت این وضعیت هستیم، گفت: مردم این منطقه نگران هستند که خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر مجدداً این مناطق را آلوده کنند و انصافاً نگرانی آنها به‌حق است.

وی تصریح کرد: بر اساس جلسه امروز که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف اعم از دادستانی، سپاه و شهرداری برگزار شد، تقسیم وظایف برای اجرای موضوع مهم تثبیت وضعیت این مناطق صورت گرفت و بنا بر قول دادستان محترم تهران اگر دستگاهی از انجام وظیفه و مأموریت خود کوتاهی کند، قطعاً تحت پیگیرد قضائی قرار می‌گیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه معاون محترم دادستان تهران و نیروی انتظامی برای پاکسازی این مناطق شبانه‌روز پای کار هستند، بیان کرد: تنها پای کار بودن دادستانی و نیروی انتظامی کافی نیست. در صورت عدم فعالیت سایر دستگاه‌ها، اقدامات نیروی انتظامی نیز نتیجه‌بخش نخواهد بود و با هماهنگی و هم‌افزایی دنبال سر و سامان دادن وضعیت این مناطق هستیم.

رحیمی درباره نوسانات بازار ارز و برخورد با اخلالگران بازار ارز نیز گفت: ما به طور مستمر و مرتب دستگیری اخلالگران ارز و سکه را دنبال می‌کنیم و در این رابطه نیز روز گذشته ۱۲ نفر را بازداشت کردیم و مقادیر زیادی وجوه خارجی و دستگاه پوز از آنها کشف شد. همچنین با کار اطلاعاتی، دقت، مدارک و مستندات در پی این هستیم که اثبات کنیم این افراد در بازار اخلال به وجود می‌آورند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید