علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد دولت حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال از اول سال 1399 تعیین کرد.

افزایش حق‌العمل فروش جایگاه‌داران سوخت

به گزارش  سلام نو به نقل از مهر، سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدتی بود که جایگاه‌داران درخواست داشتند دریافتی‌شان افزایش پیدا کند و ناراضی بودند. امروز دولت تصمیم گرفت از ابتدای سال ۱۳۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین کند. این افزایش قطعا تاثیری در دریافتی جایگاه داران خواهد داشت.

ربیعی افزود: دولت تصمیم گرفت نحوه تامین این پول از محل منابع دولتی پرداخت شود و به هیچ وجه تاثیری در قیمت بنزین و گازوئیل نداشته باشد.

وی افزود: درخواستی هم عشایر ما در استان اردبیل داشتند و سال‌ها این مساله محل منازعه و نگرانی بود. خصوصی سازی در منطقه دشت مغان صورت گرفته بود و آنهایی که به صورت عرفی در آنجا کار می‌کردند، نگرانی‌هایی داشتند. امروز دولت تصمیم گرفت 4 هزار و 262 هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان را از اراضی شرکت تفکیک و به وزارت جهاد منتقل شود و از طریق وزارت جهاد کشاورزی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار گردد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید