سخنگوی سازمان اورژانس کشور تعداد کل مصدومان زلزله‌ ۵.۱ ریشتری شهرستان رامیان واقع در شرق استان گلستان را ۳۴ نفر اعلام کرد.

شمار مصدومان زلزله‌ ۵.۱ ریشتری رامیان به ۳۴ نفر رسید

به گزارش سلام نو، مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام آخرین اطلاعات دریافتی از مصدومان زلزله استان گلستان این مطلب را عنوان و اظهار داشت: تعداد کل مصدومان این زمین لرزه ۳۴ نفر ثبت و گزارش شده که از این تعداد برای ۱۷ نفر درمان سرپایی در محل انجام شده که ۱۴ مورد آن از سوی اورژانس ۱۱۵ و سه مورد نیز توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

وی توضیح داد: همچنین در حاشیه امدادرسانی به زلزله زدگان رامیان استان گلستان ۱۷ مورد اعزام مصدوم و مجروح به بیمارستان انجام شد که هشت مورد انتقال از سوی اورژانس ۱۱۵ ویک مورد انتقال نیز توسط هلال احمر انجام شد و هشت مصدوم دیگر نیز با وسیله شخصی به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کردند که درحال حاضر فقط یک مورد بستری در بیمارستان مطهری گنبد انجام شده است.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

شهرستان رامیان با افزون بر ۸۵ هزار نفر درشرق استان گلستان واقع است.

به گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین در سه کیلومتری «رامیان»، ۹ کیلومتری «آزادشهر» و ۱۰ کیلومتری «خان ببین» رخ داد.

نزدیک ترین مراکز استان به محل وقوع این زلزله نیز ۶۱ کیلومتری گرگان و ۱۸۹ کیلومتری ساری گزارش شده است.  

این زمین لرزه در بیشتر شهرهای استان گلستان احساس شد و برای دقایقی مردم را به بیرون از خانه کشاند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید