مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا به ۶ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۹۱۱ نفر رسید.

افزایش مبتلایان کرونا در آمریکا به بیش از ۶ میلیون نفر
به گزارش سلام نو به نقل از صراط، دانشگاه جانز هاپکینز امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته با تأیید ابتلای دستکم ۵۰ هزار و ۵۰۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۶ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۹۱۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش فارس این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۹۶۵ نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۱۸۸ هزار و ۵۱۴ نفر برسد.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلد اُ میترز»، شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۶ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۱۵۲ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۹۲ هزار و ۸۱۸ نفر گزارش کرده است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا در آمریکا را تجزیه و تحلیل می‌کند، ایالت کالیفرنیا با ۷۳۵ هزار و ۵۴۷ مورد ابتلا و ۱۳ هزار و ۷۰۹ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود و ایالت نیویورک که زمانی در اوج شیوع کرونا، کانون این بیماری همه‌گیر در ایالات متحده محسوب می‌شد، هم‌اکنون بعد از ایالات تگزاس و فلوریدا، با ۴۳۸ هزار و ۷۷۲ مورد ابتلا، در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد.

نیویورک با ۳۲ هزار و ۹۸۷ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد تلفات مرتبط با بیماری کرونا ویروس در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون ۲۶ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۴۶۵ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۸۷۷ هزار و ۵۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۱۷ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۵۷ نفر بهبود یافته‌اند.

ایالات متحده آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته قرار دارد و پس از آن برزیل با چهار میلیون و ۹۲ هزار و ۸۳۲ مورد ابتلا و ۱۲۵ هزار و ۵۲۱ مورد فوتی و هند با چهار میلیون و ۲۳ هزار و ۱۷۹ مورد ابتلا و ۶۹ هزار و ۵۶۱ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید