رسانه‌ای که برای اولین بار خبر درخواست لیونل مسی برای جدایی از بارسا را اعلام کرده بود گفته که مسی به زودی با پیام ویدئویی ماندن در بارسا را اعلام می‌کند.

مسی با یک پیام ویدئویی در بارسا می‌ماند

به گزارش سلام نو از شبکه TyC Sports  آرژانتین که دو هفته پیش خبر تقاضای لیونل مسی از باشگاه بارسلونا برای فسخ یک‌جانبه قراردادش را منتشر کرد، اکنون تأکید دارد که این بازیکن آرژانتینی تا پایان قرارداد فعلی‌اش در بارسلونا خواهد ماند و به زودی بیانیه‌ای هم برای اعلام رسمی این موضوع منتشر خواهد کرد.

خورخه مسی، پدر کاپیتان بارسلونا امروز (جمعه) در بیانیه‌ای به ادعای اخیر سازمان لیگ اسپانیا مبنی بر معتبر بودن بند فسخ قرارداد مسی با کاتالان‌ها پاسخ داد که البته سازمان لیگ اسپانیا پاسخ او را داد و بر موضع قبلی‌اش تأکید کرد. طبق ادعای TyC‌ پس از شنیدن پاسخ دوباره لالیگا، قرار است که تیم حقوقی مسی بیانیه‌ای جدید منتشر و در آن اعلام کنند که مسی تا پایان فصل آینده یعنی تا پایان ماه ژوئن سال 2021 در بارسلونا خواهد ماند.

ادعای TyC توسط یک رسانه آرژانتینی دیگر، Sphera Sports هم تأیید شده است. این پایگاه خبری حتی مدعی شده که مسی یک پیام ویدئویی برای اعلام خبر ماندنش در بارسلونا هم ضبط کرده که به زودی آن را منتشر می‌کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید