شایعه قهر ظریف در جلسات اخیر هیأت دولت دستمایه تیتری کنایه آمیز در روزنامه وطن امروز شد.

شایعه قهر ظریف سوژه وطن امروز شد + عکس

برترینها نوشت: روزنامه وطن امروز به شایعه قهر ظریف در 3 جلسه اخیر هیأت دولت واکنش نشان داد و با تیتری کنایه آمیز وزیر امور خارجه را «قهرو» خطاب کرد!

کنایه وطن امروز به شغایعه قهرِ ظریف

این روزنامه نوشت: 

* وزیرخارجه در 3 جلسه اخیر هیأت دولت شرکت نکرده است، او دیروز شائبه‌های مربوط به قهر یا اختلاف‌نظرش با روحانی را تکذیب نکرد.

* داستان غیبت‌های ظریف در جلسات دولت و طرح گمانه‌زنی‌هایی پیرامون اختلافات در دولت تبدیل به یک رویه همیشگی شده است. در این میان، برخی روایت‌هایی که حکایت از بالا گرفتن اختلافات میان وی و رئیس‌جمهور دارد نیز مضاف بر گمانه‌های پیشین بر تقویت فرضیه قهر و یا استعفای وی دامن ‌زده است، تا جایی که ماه گذشته غیبت معنادار او در جلسات دولتی بیش از هر زمان دیگری به چشم آمد.

* ظریف که روزگاری یار روزهای سخت روحانی به شمار می‌رفت و حتی در جلسات بررسی صلاحیت و معرفی وزرای دولت به مجلس نیز در صحن خانه ملت حاضر می‌شد و تلاش می‌کرد با حضور خود باعث نزدیکی رای بهارستان به پاستور شود، حالا در روزهایی که روحانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی یاران قدیمی خود است، حضور در سایه را در پیش گرفته است.

* کانال تلگرامی حامی محمدجواد ظریف گزارش داده که ظریف از ۲۲ مردادماه تاکنون به مدت ۳ هفته در جلسات هیأت دولت شرکت نکرده است. این کانال درباره غیبت‌های مکرر ظریف انگاره قهر او از دولت را مطرح کرده بود. روز گذشته ظریف در جمع خبرنگاران به ادعای غیبت خود واکنش معناداری نشان داد و بدون تکذیب این ادعا، تنها به بیان لزوم تلاش تمام وقت برای ایستادن مقابل توطئه‌های خارجی پرداخت.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید