وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در دیدار روز یکشنبه گفت‌وگو کردند.

گفتگوی گانتس و کوشنر درباره ایران

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «بنی گانتس» وزیر جنگ و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با هیئت دیپلماتیک آمریکایی به ریاست «جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دیدار و درباره موضوعاتی نظیر ایران و سازش این رژیم با امارات گفت‌وگو کردند.

به گزارش «تایمز اسرائیل»، گانتس با استقبال از توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی گفت که معتقد است که سایر کشورها در آینده نزدیک روابط مشابهی برقرار خواهند کرد.

وی همچنین مدعی شد فلسطینیانی که این توافق را محکوم کردند باید به میز مذاکره بازگردند.

گانتس با مقامات آمریکایی درباره همکاری مشترک در خصوص اطمینان یافتن از برتری نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه نیز گفت‌وگو کرد. محور این مذاکره درباره فروش احتمالی جنگنده‌های اف-35 به امارات بوده است.

همچنین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار درباره ایران با مقامات آمریکایی گفت‌وگو انجام داد.

گانتس در این دیدار گفت: «من تمایل دارم تا شخصا از جرد کوشنر و هیئت همراه برای تلاش‌های سازنده‌شان جهت ایجاد صلح در منطقه و تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل قدردانی کنم. من در انتظار ادامه همکاری برای پیشبرد منافع راهبری و ارزهاش مشترک دو دولت هستم.»

بر اساس گزارش‌ها، اولین پرواز مستقیم از تل‌آویو به ابوظبی روز یکشنبه انجام می‌شود که در آن یک هیأت آمریکایی به سرپرستی کوشنر و یک هیأت اسرائیلی به سرپرستی «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حضور خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید