با اتمام بررسی‌ها در پرونده اقدامات دخیل در موضوع قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس، این گزارش نهایی و برای دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است.

ارسال پرونده ویلموتس به دادستان تهران

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، با اتمام بررسی‌های سازمان بازرسی کل کشور در مورد پرونده مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال) ۸ نفر متهم شناخته شدند.
سازمان بازرسی کل کشور دیروز اعلام کرد با اتمام بررسی‌ها در پرونده اقدامات دخیل در موضوع قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی، این گزارش نهایی و برای دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.
در این گزارش، پرونده ۸ نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و ورود خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آن‌ها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است.
نام این ۸ نفر در گزارش سازمان بازرسی کل کشور آمده، اما رسانه‌ای نشده است، اما با توجه به محتوای پرونده، حدس زدن افراد دخیل در قرارداد زیاد هم سخت نیست. نام مهدی تاج و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال بدون تردید در این پرونده وجود دارد و شاید وزیر ورزش و جوانان و معاون ورزش قهرمانی او هم در پرونده باشند.
گویا طبق ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی درخواست ۲۳۰ میلیارد برای اصل خسارت به بیت‌المال و ۲۳۰ میلیارد جزای نقدی برای مقصران قرارداد ویلموتس درخواست شده است. این فرجام پرونده‌ای است که احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس، یک سال پیش آن را رسانه‌ای کرد و سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه در پی آن بودند تا به این نقطه برسد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید