نشست هم‌اندیشی فدراسیون وزنه‌برداری برای راه‌اندازی پویش کمک مومنانه با حضور «کوروش باقری» سرمربی اسبق تیم ملی در محل فدراسیون در حال برگزاری است.

«کوروش باقری» در فدراسیون وزنه‌برداری

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «پویش کمک مومنانه» ابتکاری از سوی رهبر معظم انقلاب برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر در زمان شیوع و فراگیری ویروس کرونا در ایران بود. پیرو بیانات معظم‌له تا کنون چند فدراسیون از جمله فدراسیون کشتی این پویش را برگزار کرده‌اند. فدراسیون وزنه‌برداری نیز در نظر دارد با هم اندیشی پیشکسوتان و بزرگان این رشته  زمینه را برای این پویش در بین وزنه‌برداران فراهم کند.

صبح امروز شماری از قهرمانان و پیشکسوتان وزنه‌برداری ایران با حضور در محل فدراسیون نسبت به چگونگی برگزاری این نشست اظهارنظر کردند. یکی از بزرگان این رشته که برای حضور در جلسه هم‌اندیشی گام در فدراسیون وزنه‌برداری گذاشت «کوروش باقری» قهرمانی وزنه‌برداری جهان در سال ۲۰۰۱ و سرمربی اسبق تیم ملی بود.

در چند سال گذشته برخی از پیشکسوتان رشته وزنه‌برداری دچار اختلاف با فدراسیون شدند. کوروش باقری، سجاد انوشیروانی و حسین رضازاده نیز پس از باخت  در مجمع انتخاباتی فدراسیون که تیر ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد کمتر با این نهاد ورزشی در ارتباط بودند.

به نظر می‌رسد «علی مرادی» رییس فدراسیون در نظر دارد که پویش کمک مومنانه را به بهانه‌ای برای آشتی با پیشکسوتان تبدیل کند.

سعید علی حسینی، محمدحسین برخواه، علی داودی، محسن بیرانوند، علی مرادی و داود باقری رییس و نایب رییس فدراسیون از دیگر اعضا حاضر در این جلسه هستند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید