فرافکنی‌های جدید تاج حتی دیگر در فضای مجازی هم خریداری ندارد، به خصوص با توجه به اینکه او به جای گرفتن انگشت اتهام به سوی مقصران اصلی‌تر از خودش، انگشت اتهام را به سوی یک مجری تلویزیونی می‌گیرد.

فرافکنی‌های تاج درباره پرونده ویلموتس؛ وقتی بدهکار، به طلبکار تبدیل می‌شود

سلام نو – سرویس ورزشی: یک مصاحبه غیر چالشی که مهدی تاج بتواند در آن یک دفاعیه تمام عیار برای خودش تهیه کند. این همان چیزی بود که رئیس پیشین فدراسیون فوتبال را به جای صدا و سیما به رسانه‌های دیگر برد تا کم‌ترین چالش ممکن را هم نداشته باشد و بتواند با خاطر آسوده از خود دفاع کند.

تاج در این مصاحبه به جای پاسخ درباره کوتاهی‌های رنگ به رنگ و گوناگونش، فرافکنی‌های پی در پی می‌کند و بی‌خود و بی‌جهت انگشت اتهام را به سمت دیگران می‌گیرد.

در واکنش به این مسئله که او تصمیم بدی گرفته و می‌گویند او و وزیر ورزش و هیات رئیسه فدارسیون باید از جیب خود خسارت را بدهند می‌گوید: در این کشور چقدر تصمیمات بد گرفته شده که مضراتش خیلی بیشتر از این بوده؟ چقدر ارز ۴۲۰۰ تومانی رفته و هیچی هم برنگشته. مگر این همه ارز ۴۲۰۰ تومانی رفت و برنگشت، از حساب وزیر و وکیل برداشتند که حالا می‌گویند ۸ میلیون یورو قرارداد ویلموتس را باید من بپردازم؟

تاج در جایی دیگر با بیان این که در آمد فدارسیون به خودش نرسید که حالا انتظار پرداخت طلب از جیب فدراسیون را دارند گفت: مگر درآمدی که ما برای فدراسیون کسب کردیم را به خودمان دادند که حالا من و هیات رئیسه باید پول ویلموتس را پرداخت کنیم؟

باید به رئیس سابق فدارسیون فوتبال گفت این که درآمد شما به هر شکلی به دست خودتتان نرسیده نه تنها دلیل مناسبی نیست بلکه یکی از اشتباهات بزرگ شما است!

او در بخشی دیگر از سخنان خود به محمد حسین میثاقی حمله می‌کند و می‌گوید: من بی کفایت نیستم. بی کفایت آن مجری است که برنامه ای با ۳ میلیون اس ام اس را به برنامه ای با ۴۰۰ هزار نفر مخاطب رساند!

احتمالا رئیس سابق فدارسیون فکر کرده با این صحبت‌ها مردم می‌گویند: حق با تاج است! در برابر خسارت ارز ۴۲۰۰ تومانی، اختلاس باند طبری، فسادهای مالی بابک زنجانی یا هزار و یک مشکل دیگر کشور طلب ۶ یا ۸ میلیون یورویی ویلموتس چیزی نیست و نباید به تاج سخت گرفت.

یا احتمالا با ذوق کردن از حمله او به محمدحسین میثاقی می‌گوییم که او درست می‌گوید و  میثاقی بی‌کفایت است و تاج نماد مدیریت کارآمد است در بین سایر مسئولین با همین استاندارد!

فرافکنی‌های جدید تاج حتی دیگر در فضای مجازی هم خریداری ندارد، به خصوص با توجه به اینکه او به جای گرفتن انگشت اتهام به سوی مقصران اصلی‌تر از خودش، انگشت اتهام را به سوی یک مجری تلویزیونی می‌گیرد.

محمدحسین میثاقی احتمالا از دوست نداشتنی‌ترین چهره‌های تلویزیون در چند سال اخیر است. او با امکانات بیشتر از نود به گرد پای عادل هم نرسید، در حق عادل قدر نشناسی کرد، نسبت به منتقدانش مودب نبود و به طور کلی چهره‌ غیرقابل دفاعی است! اما غیرقابل دفاع بودن و ناکارآمدی میثاقی باعث کارآمدی تاج نمی‌شود!

این که او پشتوانه مردمی ندارد و سوالات مردم را نمی‌پرسد باعث نمی‌شود که سوالات درست و مهمی درباره پرونده ویلموتس نپرسد که تاج از پاسخ به آن فرار کند.

این استدلال هم که مسئولان کشور کلی ارز ۴۲۰۰ تومانی را به باد دادند پس تاج هم حق دارد یک اشتباه ۶ میلیون دلاری بکند حرف بی‌ربطی است! اشتباه دیگران به شما مجوز اشتباه کردن نمی‌دهد، که اگر این چنین بودی اختلاس امثال طبری و زنجانی به همه ما مجوز اختلاس می‌داد.

بازرس کل امور وزرش سازمان بازرسی جایی درباره خطاهای تاج در قرارداد ویلموتس گفته: تاج شخصا با آقای ویلموتس قرارداد امضا کرده و حدود یک هفته بعد تایید هیئت رئیسه را گرفته است. قطعاً ضعف عملکرد باعث این خسران و ضرر و زیان هنگفت برای ورزش کشور شده است و تاج اکنون باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

تاج معتقد است چون دیگران هزینه اشتباه خود را از جیب خود نداده‌اند او هم نباید هزینه این اشتباه را از جیب خود بدهد، ولی واقعیت این است که هر رویه درستی باید از جایی شروع شود و آغاز این رویه هم می‌تواند از پرونده ویلموتس باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید