سیدنظام الدین موسوی رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد: در اسرع وقت به قرارداد «ویلموتس» رسیدگی می‌شود.

مجلس پرونده قرارداد ویلموتس را بررسی می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سیدنظام الدین موسوی در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره قرارداد «ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از ابتدا قرارداد ویلموتس با واکنش هایی مواجه بود و بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران راجع به اصل قرارداد در زمان انعقاد آن شبهه داشتند و معتقد بودند مبلغ قرارداد و بندهای آن شائبه هایی دارد و مبتنی بر منافع  ملی کشور نیست.

وی بیان کرد: شکایت ویلموتس منجر به حکم سنگینی برای کشورمان شده و این مسئله واکنش های زیادی را در پی داشته و باعث شده شکایت هایی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی واصل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم شکایت هایی از جانب نمایندگان مجلس و هم شکایاتی از بیرون مجلس درباره قرارداد «ویلموتس» به کمیسیون اصل ۹۰ واصل شده است که ما به سرعت این پرونده را در دستور کار قرار می دهیم و بررسی می شود.

موسوی تصریح کرد: به واسطه اینکه موضوع ورزش در کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می شود، بنده مسئولیت پیگیری پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارم.

رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این کمیته جلسات خود را برای بررسی پرونده ویلموتس برگزار خواهد کرد و به احتمال زیاد روز دوشنبه مسئولان ذیربط در مجلس حضور پیدا می کنند تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

وی تأکید کرد: قرارداد ویلموتس سرآغازی برای ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به کل مقوله قراردادها در ورزش به ویژه فوتبال خواهد بود.

موسوی یادآور شد: البته در گذشته پرونده ای در کمیسیون اصل۹۰ تحت عنوان پرونده فساد در فوتبال داشتیم که در دوره نهم مجلس تهیه شد و در دستگاه قضا موجود است.

وی ادامه داد: البته ما سعی می کنیم پرونده فساد در فوتبال را به روز کنیم و مطالب و نکات جدید را هم به آن اضافه کرده و متخلفان را به دستگاه قضا معرفی خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بررسی های خود را در این زمینه انجام خواهد داد و قطعا به محض آنکه گزارش نهایی خود را درباره پرونده «ویلموتس» و سایر موارد در حوزه ورزش نهایی کنیم، در صحن علنی مجلس جهت روشن شدن افکار عمومی قرائت می شود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید