۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 55166168

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا اعلام کرد در انتخابات آتی این کشور به دونالد ترامپ رای نخواهد داد.

بولتون: به ترامپ رای نمی‌دهم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا، تاکید کرد که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه نوامبر به دونالد ترامپ رای نخواهد داد.

بولتون که خود یک زمانی در دولت ترامپ مشغول به کار بود روز سه شنبه در مصاحبه با سازمان ملی مطبوعات مستقر در واشنگتن گفت «این نخستین بار در دوران سیاسی من است که به یک نامزد جمهوریخواه برای ریاست جمهوری رای نخواهم داد.» او در ادامه گفت «به خاطر حزب جمهوریخواه باید از دوره ترامپ بگذریم.»

بولتون گفت «در دوره این رئیس‌جمهور هیچ قانونی به جز آنکه چه چیزی به نفع دونالد ترامپ است، وجود ندارد.» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، رئیس جمهور این کشور را فردی توصیف کرد که حتی «پیچیدگی‌های دولت آمریکا را نفهمیده است» و افزود «بدتر اینکه علاقه‌ای هم به یادگیری ندارد.» او همچنین تصریح کرد که ترامپ «همه چیز را تقریباً به طور انحصاری از منشور آنچه برای او سود دارد می‌بیند و آمریکایی‌ها نباید تا چهار سال دیگر به او اعتماد کنند.»

این مصاحبه پس از آن صورت گرفت که بولتون در ماه ژوئن به «ای بی سی نیوز» گفته بود او نه به نفع ترامپ و نه به نفع رقیب دموکرات او یعنی جو بایدن در سوم نوامبر رای نخواهد داد. در آن مصاحبه بولتون گفته بود «فکر می‌کنم او (ترامپ) نباید رئیس جمهور شود. فکر نمی‌کنم او مناسب این کار باشد باشد. فکر نمی‌کنم او صلاحیت انجام این کار را داشته باشد. فکر نمی‌کنم او یک جمهوریخواه محافظه کار باشد. قصد ندارم در ماه نوامبر به او رأی دهم و مطمئناً به جو بایدن هم رای نخواهم داد.» او ابراز امیدواری کرد که مردم آمریکا ترامپ را به عنوان رئیس‌جمهور یک دوره‌ای به یاد بسپارند.

اواخر سال گذشته میلادی بولتون به دلیل اختلافات فراوانی که با ترامپ داشت از کابینه او جدا شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید