روزنامه کیهان در مطلبی انتقادی نوشت: وقتی همه نهادها و مراکز پزشکی تاکید بر فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک دارند یک جشن سینمایی بدون رعایت هیچ‌یک از این موارد برگزار شده است.

انتقاد تند کیهان از نحوه  برگزاری جشن حافظ

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، انتشار تصاویر جشن سینمایی حافظ سوژه کاربران فضای مجازی شد! در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از محافل و مراسم لغو شده است و حتی برگزاری مراسم اسکار هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، دست‌اندرکاران جشن حافظ نه تنها مراسم خود را لغو نکردند که در این جشن، هیچ یک از دستورالعمل‌های لازم برای جلوگیری از انتقال ویروس نیز رعایت نشده است. طوری که اکثریت قریب به اتفاق هنرمندانی که برای دریافت جایزه روی صحنه جشن حافظ رفتند، فاقد ماسک بودند و هیچ فاصله‌ای هم بین آنها رعایت نشد!

این اتفاق، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. از جمله این نوشته‌ها توسط کاربران فضای مجازی نوشته شده است: «سلبریتی‌ها نمی‌گیرند!»، «خانه سینما که گیر می‌داد چرا به فکر جون هنرمندا نیستید و فیلم و سریال می‌سازید، چرا بیانیه نمیده!؟»، «اپل رویدادش رو آنلاین برگزار کرد، مراسم توپ طلا لغو شد، بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ رویدادهاشون رو یا لغو کردن یا آنلاین برگزار کردن بعد ما اینجا ‎جشن حافظ برگزار می‌کنیم!»، «اسکار رو هواست ولی شما جشن حافظ برگزار می‌کنید!»

اهدای تندیس به اغلب نامزدها نیز از دیگر اتفاقاتی است که به آن‌ اشاره شده است؛ چون جشن حافظ، در دوره اخیر به یک دورهمی‌تبدیل شده و تقریبا به همه نامزدها یک جایزه داده است! یک کاربر نوشت: «این جشن حافظ که به همه یه تندیس میده! امسال می‌فرستاد در خونه‌ بازیگرا دیگه»

 
 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید