با انتشار بیانیه‌ای فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی توافق رژیم صهیونیستی و امارات را نمایش پوچ تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر موفقیت‌های محور مقاومت اعلام کرد.

 فراکسیون حمایت از مقاومت قدس در محکومیت توافق رژیم‌صهیونیستی و امارات بیانیه داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا در پی توافق رژیم صهیونیستی با امارات، فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«بسم  الله الرحمن الرحیم

فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی با اعتقاد راسخ به حقانیت و حقوق مشروع ملت مظلوم فلسطین و با اشاره به مبارزات بیش از هفت دهه فرزندان مقاوم و رشید فلسطین در راه آزادی سرزمین اشغالی قدس و فلسطین از سلطه رژیم جلاد، تروریست و کودک کش صهیونیستی، اقدام حاکمان امارات در خیانت به آرمان فلسطین و اعلام آمادگی برای عادی سازی روابط  با اشغالگران قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله را قویا محکوم می نماید.

آنچه امروز امارات با مدیریت و حمایت رییس جمهور تروریست آمریکا تحت عنوان عادی سازی روابط انجام می دهد در واقع یک نمایش پوچ تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر حجم موفقیت های محور مقاومت در منطقه و شکست های پی در پی ائتلاف نامیمون عبری-غربی و برخی اعراب در یمن، سوریه، عراق، لبنان و ... و همچنین ناکام ماندن ترامپ در تحمیل معامله قرن بر ملت فلسطین می باشد.

فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از آزادیخواهان مجالس جهان برای پیوستن به دفاع از حقوق فلسطینان و آزادی قدس  همچنان با عزمی راسخ از محور مقاومت و مبارزات ملت فلسطین حمایت همه جانبه خواهد داشت.

زنده باد فلسطین

آزاد باد قدس شریف و همه سرزمین های اشغالی فلسطین»

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید